helpppp aub

  • ik zou graag wat hulp willen want ik kom er niet uit.dit is de eerste keer voor mijn op een forum dit is mijn probleem ik heb Android tv box gekocht en die wil ik aansluiten op me ambilight kastjes (klone) nu heb ik altijd primsamatik gebruikt op me Windows pc en werkte ook niet altijd lekker nu kwam ik uit op hyperion in de app store nu wil ik verbinden en zeg die ( unable to connect

  • Zou je iets beter je situatie kunnen omschrijven, want het is voor mij nu niet duidelijk wat je wilt weten. Wat voor een setup heb je? Welke software gebruik je? Heb je de wiki al doorgelezen?

  • Wat je in de playstore hebt gevonden is waarschijnlijk remote app om een hyperion setup te bedienen.


    Als ik het goed begrijp, wil je dmv een usb, je led board koppelen aan je android box? Dit gaat niet werken omdat je een hyperion service moet draaien. Dus om jouw setup werkend te krijgen zijn er een aantal componenten nodig. Om te beginnen een raspberry pi.


    Probeer eerst eens de wiki door te lezen zodat je begrijpt wat en waarom je dingen nodig hebt.


    Good luck!

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!