QuoteDisplay MoreOkay, er wordt me al heel wat duidelijker, dankjewel!
[1] Maar mijn TV kan 120hz, moet je dan ook niet een splitter hebben die dit ook ondersteund? https://www.amazon.nl/dp/B0C739QQ4Q?tag=hyperioforum-21&&coliid=I2DNFNO8NE4L7O&colid=Y7YLBYT9OK29
[2]En die scaler, ik neem aan dat die alleen output 2 downscaled naar 1080p, en dat output 1 gewoon 4K blijft?
[3] Die Rullz HDMI/USB capturedevice, heb je hier een linkje van? Liefst Amazon indien mogeljik.
[4] Waarom gebruik je Hyperion.NG, die heeft toch problemen met HDR? Of is dit ondertussen opgelost?
[5] Als bijlage een layout van alle devices, die klopt zo dan denk ik?
Dank voor de Raspi 4 tip, dan neem ik die.
[6] Ik heb mijn Amazon lijst geupdatet, zou je deze nog eens willen doornemen?
Dank voor je hulp zover! geen dank, daar zijn we voor op dit opensource forum
1. als je graag 120Hz wilt hebben wel, ik hecht daar niet zo'n waarde aan want je receiver/AVR moet die resolutie en verversingssnelheid ook aankunnen anders heb je er nog niets aan
2, klopt helemaal, de Xolorspace 61121 doet precies dat wat je schetste.
3, wel van Aliexpress, niet van Amazon. >> link
kleur USB2.0 mini black
4, Ik gebruik geen HDR functies dus heb daar helemaal geen last van
5, Ja, ik zou voor een Meanwell voeding gaan die kan je ook met een potentiometer bijstellen in voltage >> RS series bv RS-100-5
6, gedaan, WS2812b werkt iets anders als bv een WS2801/APA102 of die ik nu heb met geweldige kleuren (ook wit) de HD107S
deze genoemd heb zijn allemaal 5 volt ledstrips, je hebt dan wel wat wattage nodig, ik gebruik voor 260 leds 100watt voeding van Meanwell
succes~!