Raspberry pi screen capture in plaats van usb video capture

  • Hoi,


    Met enige moeite heb ik net Hyperion NG geinstalleerd op mijn Raspberry Pi 4. Ik heb een aantal vraagjes hierover:


    Als ik een HDMI scherm aan mijn Raspberry Pi aansluit wordt het scherm na het opstarten zwart. Klopt dit wel?
    Ik kan vervolgens wel via een andere computer naar de webinterface van Hyperion NG en daar de instellingen doen.


    Dan mijn echte vraag:
    Ik wil graag op mijn Raspberry Pi een webpagina openen en dit als input gaan gebruiken (screen capture van Raspberry Pi) van de LEDs. Ik heb het voel dat het alleen mogelijk is om met de Hyperion NG een USB capture card te gebruiken of een effect te generen binnen de hyperion NG interface. Weet iemand misschien of het wel mogelijk is om een screen capture te doen?


    Alvast bedankt,


    Groeten,


    Ted

  • Het is gelukt om een screen capture te krijgen van de Raspberry Pi. Het is iig mogelijk met Hyperion NG. Durft niet precies te zeggen wat het doorslaggevende aanpassingen zijn geweest bij de Raspberry Pi. Ik heb wel wat instellingen aangepast bij raspi-config.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!