Hyperion op een lg tv

  • Hallo ik ben nieuw in de hyperion wereld en als extra ben ik extreem NOOb

    Nu lijkt dit me de uitgewezen kans om op mijn LG tv hyperion te hebben zodat al mijn content of streamingdiensten zoals Netflix Amazone prime ambilight hebben.

    Als dit mogelijk is met een of andere raspberry pi of iets van dat hoor ik het graag .

    Maar ik heb nu eenmaal de mazzel dat mijn tv alles perfect afspeelt dus ik hoef mijn Apple TV , Nvidia shield of mijn iPTV niet via een aparte mediaplayer af te spelen.


    Nu heb ik ook een Denon receiver dus ik zal in feite met een HDMI kabel naar een Raspberry Pi kunnen en dan alles afspelen op mijn tv, maar alles direct afspelen op tv is toch makkelijker, of zijn er kenners hier die zeggen niet doen pak gewoon een raspberry of zoiets.


    Maar het is mij gelukt om op mijn esp bordje led te krijgen..

    Al mijn ledjes branden.

    Maar nu wil ik hem natuurlijk achter mijn LG tv

    Nu heb ik op mijn LG tv al hyperion en Picap staan

    Ik kan Rootmytv niet gebruiken want die wordt niet bijgehouden of dpoorontwikkeld.

    Mijn software op mijn LG tv is 704.40.93

    Software van webOS is 7,4

    Dus ik moet iets Flashen (doodeng)

    Weet iemand wat ik moet flashen en waar ik de software vandaan haal.


    NB ik heb ook een programma Hyperion remote gedownload voor de Mac maar daar moet je lid van worden heb ik dat nodig of is het nutteloos.


    Alvast hartelijk dank

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!